8 Ekim 2014 Çarşamba

Karaköy'de bir gün

Son zamanlarda İstanbul'un en popüler semtlerinden birisi oldu Karaköy.
İster güne güzel bir kahvaltıyla başlamak için, ister dostlarla bir kahve bir muhabbet için, ister kulaklıklarınızı takıp kendinize ofis ortamı yaratabileceğiniz mekanlar keşfetmek için, ister güzel bir manzara eşliğinde nezih bir akşam yemeği için...

İstanbul


Vapurdan iner inmez balık kokuları sarıyor etrafımı. Kalabalığa karışıyorum.
İstanbul

İstanbul

İstanbul

Belli bir mekan yok aradığım, bugünü keşfe ayırıyorum. Sadece Arda'nın yeni açtığı mekana rastlamak istiyorum :)
Sokaklar fotoğraf çekmek için mükemmel. Duvarlardaki graffitiler bir sanat adeta. "Evladım neden matbaanın fotoğrafını çekiyorsun ki" diyen teyzeye aldırmadan hepsini fotoğraf kareme alıyorum :)
(Sanırım akıllı telefonumu fotoğraf makinesi olarak kullanmaktan vazgeçip kendime bir makine edinmenin vakti gelmiş artık.)
İstanbul

İstanbul

İstanbul

İstanbul

Derken ara sokaklardan birinde yan yana iki tane kafe çıkıyor karşıma: Press ve Dem. İkisinden birine oturmak istiyorum ama kararsızım. Canım kahve çekiyor, Dem daha ziyade çay içilecek bir mekan hissi uyandırıyor bende, isminden dolayı sanırım. Press'de karar kılıyorum. (Adres: Kemankeş Mah. Hoca Tahsin Sokak No.15 Karaköy – İstanbul)
Kahve menüsünü elime alıp en üstte "Oreo Freddo" yu görünce geri kalanına bakmıyorum bile :)


İstanbul
Karaköy Press
İstanbul

İstanbul

Hesap bakır bir cezve içerisinde geliyor.

Yola devam..
İstanbul

İstanbul


İstanbul

Fransız Geçidi İş Merkezi içerisinde çok tatlı dükkanlar var. Bir tanesi Kağıthane. Kırtasiye demeye dilim varmıyor, o kadar şeker not defterleri, kalemler, takvimler var ki..
Diğeri hemen yanındaki vintage güneş gözlükleri satan dükkan.
İstanbul

İstanbul

İstanbul
 

İstanbul


 

Güllüoğlu bir Karaköy klasiği, kalabalık sokaklara taşmış, oturacak yer bile yok. Yine de de tatlıya düşkünseniz o sırayı beklemeye değer.

İşte Arda'nın mekanı Forneria! The Haze Otel'in altında küçücük bir yer. Bayram olduğundan mıdır nedir, fazla kalabalık değil. Çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlü. Menüsü büyük bir incelikle hazırlanmış. Ekmeği taş fırında pişirilen sandviçlerden sipariş ediyorum. Lezzeti de sunumu ve görüntüsü kadar güzel.
İstanbul

Karaköy


Karaköy'de o kadar çok mekan var ki keşfedilecek bir gün asla yetmez. Beğendiklerimi not ediyorum ve "bir dahaki sefere" diyerek vapur iskelesine doğru yürüyorum...

3 yorum:

  1. Türkiye’nin kayak merkezi Uludağ’da onlarca otel bulunmaktadır. 1. Ve 2. Oteller bölgesi olarak adlandırılan turizm yörelerinde, zirveye yakın yerde konumlanan tesislerin çoğunda farklı mesafelerde pistler de mevcuttur. http://www.uludagoteller.com.tr/uludag-otelleri/ #uludağ #oteller #uludağoteller

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafçılık kursu seçmek sanıldığı kadar kolay değildir.Fotoğrafçılık kursu seçerken nelere dikkat etmek gerekiyor ve fotoğrafçılık kursu seçimi nasıl yapılmalı? Aradığınız soruların cevabı bu sayfada.
    Daha fazla bilgi için sitemzi ziyaret edebilirsiniz.
    http://www.fotografcilikkurslari.com.tr/
    #fotograf #fotografcılık #fotografcılıkkursları

    YanıtlaSil
  3. İlki başarıyla tamamlanan SEO Eğitim Zirvesi’nin ikincisi önümüzdeki ay, 25 – 26 Mart tarihlerinde tekrar düzenlenecek.
    Dijital dünyanın nabzını tutan eğitmenler tarafından hazırlanan SEO Eğitim Zirvesi programı 2 gün toplam 20 konuda SEO’nun tüm tekniklerini öğrenmenizi ve merak ettiğiniz konularla ilgili bilgilenmenizi sağlayacak.
    http://www.seoegitimzirvesi.com/
    #seo #seoeğitimi #seoakademi

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.

back to top